Emilia-Svennebanan

hej på er .
Då var man på kungsholmen igen . Att åka hit och dit är inte som jobbigt som många kanske tror . Idag var det skola och jag fick reda på att jag och Hedda båda fått G på vårat fysik prov som vi gjorde igår . Så det känns bra . Sen fick jag veta av mina föräldrar att jag ring för 1500kr från hemtelen så dom lackade och sa att jag inte skulle få någon månadspeng och skit . Men dom hinner nog glömma det , hoppas det , för jag är nästan pank !

Imorgon ska Viktor och Klara , mina småsyskon hemma hos pappa ha konsert så jag ska åka dit efter skolan :) På fredag är det Operation dagsverket .Jag och Rebecca ska gå runt med en bössa( Eller hur det stavas).. Nästa vecka har vi bara en riktig skoldag .Sen är det Elvensval och studiedag.
Sitter och lyssnar på "Sommartider" , Jag, Hedda och George satt och sjöng den låten högt på bild lektionen . Det lät riktigt bra . bara det att jag inte kan all text , Kanske någonting att plugga in inför sommaren .
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0