Hedda- 3 (lite töntiga) drömmar jag har

 #  Att kunna surfa
    Jag har nästan alltid velat kunna surfa. Både för att det ser så snyggt ut och verkar jävligt roligt.
    Jag ska iallafall lära mig det någon gång, lite svårt att lära sig i Sverige bara.


#
Att jobba med en designer eller på en modetidning när jag är vuxen
 
Japp , det vill jag verkligen, just nu iallafall. Jag kommer ju antagligen ha hunnit ändra mig när jag väl ska börja jobba. Men det verkar så sjukt kul, men hur många drömmer inte om det.


#
Att flytta till New york
  En till dröm som jag verkligen vill ska hända. Jag tänker absolut inte bo i Sverige hela mitt liv och New york är ju typ den underbaraste staden i världen(av dem jag har varit i ). Jag älskar att det bor så himla mycket människor där och så mycket olika slags människor .



 

 

Kommentarer
Postat av: jesi

Haha, surfningen! Den släpper oss aldrig. :) Jag har typ också samma drömmar, kanske inte lika starkt på surfingen då. fett coolt :o ;D

2009-04-22 @ 07:27:43
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0