Hedda- almost a perfect day

Tjeeena, jag är allmänt lycklig idag. Om jag bara hade fått radera ett par grejer från dagen hade den varit perfekt. Det första som var bra var att jag kunde glida runt i skolan hela dagen utan att göra ett skit eftersom vi har elevens val så jag var väl på lektion i sammanlagt 20 min.
Sen fick jag ett sms av pappa om att han hade bokat flygbiljetter  kommande jul till sydamerika, man behöver boka flyg så här tidigt men resten kan man boka senare. 
Och sen på kvällen när jag kom hem efter att ha varit ute och ätit med mamma och Gustav så hjälpte pappa mg med att beställa en ny mobil på internet för den fanns inte i nån affär. Jag är också väldigt stolt för jag betalar hela den själv.
 Så den kommer på posten om några dagar.
Nu ska jag fortsätta kolla på DH, vi hörs







Det här är mobilen jag beställde idag, haha jag ha inte ens hållt i den så jag har ingen aning om hur den känns osv, menmen det märker jag väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0