Hedda- bad update, I know

Heelu, jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket, men igår var jag med Rebecca på kvällen så då orkade jag inte skriva.
Jajaj nu tänkte jag berätta lite om min dag.
Dagen började med hemkunskap där vi hade tävling om vem som kunde äta mest habanero(tror det heter så, en jättestark chili). Haha timur tyckte att det kändes i öronen. Men sen ville Timur inte äta mer så då tävlade Alex och jag, och gissa vem som vann ? Jag såklart. Haha fast inte enligt honom.
Yeye sen hade vi en jättelång lunch så då drog jag , Timur , Jojje och Alex hem till Alex och gjorde typ ingenting. Eller jag och Jojje spelade fotbollsspel(haha vann där också).  Efter skolan så träffade jag Vikkupikku och vi drog hem till henne. Sen drog vi och åt sushi till middag för vi blev så sugna. Sen har jag varit hos henne hela kvällen tills för typ en halvtimme sen.
Nu ska jag hänga lite tvätt och sen plugga, Ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0