Hedda- life is BOOORing

Tjeeee,  nu sitter jag här hemma igen och försöker komma igång med plugget. Annars har min dag varit helt okej, tyvärr så var E sjuk. Hon svimmade imorse och mådde jättedåligt. Men det var skitläskigt för vid lunch så försökte jag få tag på henne och ringa hem till henne och till hennes mobil men ingenstans svarade hon. Efter ett tag när jag hade försökt ringa jättemycket började jag bli väldigt orolig och som vanligt fick jag upp massa konstiga ideer i huvudet om att hon hade svimmat igen och slagit i huvudet och dött.  Jag var seriöst nära på att ringa en ambulans. Efter skolan tänkte jag iallafall åka hem till henne för jag var så orolig , jag skulle bara hänga med och hämta lite grejer till tinna och så ringer hon. Hahah jag fick typ damp för att hon inte hade svarat, men människan hade bara sovit.

Yeye nu måste jag plugga, SEeeee yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0