Hedda-slappiskväll

Hellu, hur har ni haft det idag? MIn dag har vart helt okej tyvärr var ju inte E i skolan idag heller, tråkigt tråkigt.
Provet som jag pluggade inför hela kvällen igår fick jag idag veta att jag ska göra på fredag, perfekt asså. Jaja´det är skönt att ha pluggat klart med det.
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, det gick helt okej men jag hatar verkligen utveckligssamtal. At t sitta och prata om sig själv i en timme och vad man är dålig på osv.
Yeye efter det åkte jag och träffade vikku och då blev jag på bra humör igen såklart, det är ju VIkku vi pratar om :P
Nu är jag hemma och ska snart äta middag, jag har cokså bestämt att jag inte ska plugga ett skit ikväll eftersom jag var så duktig igår :)

SEeeee yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0