Hedda-stan och plugg

Tjee, som ni anagligen vet är jag hemma nu :)Jag orkade inte skriva igår när hagg kom hem. Men det blev iallafall en jätteskön helg och jättebra väder, det var typ svenskt sommarväder så jag hade T-shirt och sådär. Första dagen så sorang jag runt och försökte hitta et par shorts men nepp inte nånstans. Inte ens på H&M , inte i min strlk iallafall . Så jag fick gå runt i jeans.  På söndagen åkte vi till Auchwitz och det var helt sjukt. Det var så jävla stort och man förstod verkligen hur människorna där hade levt. Vi gick också in i gaskamrar där hundratusentals människor har blivit ihjälgasade. yeye ni får se bilder senare.

Idag har jag ju varit med Emilia(sov hos henne inatt), Clara och Vikku. Vi drog in till stan men jag behövde lämna dem direkt för jag skulle träffa Gustav och få hans nycklar. Men han gick till nya  affärer hela tiden så det tog ett tag att hitta människan. Sen stack jag iallafal hem för att plugga med min lärare. Så nu har jag pluggat och känner mig jätteduktig :)

Vi hörs senare, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0