Hedda- uttråkad

Tjje, ja hur kan man vara uttråkad när det är såhär underbart väder? jag är det iallafall. Jag tänkte plugga men det går inte för jag vill bara ut.  Nu ska jag plugga i en halv timme men sen räcker det för idag. 
Jag kanske ringer nån och sticker in till stan, det är så härligt att vara där när det är bra väder. Jag och Vikku stack ju in igår för jag behövde ansiktsrengöring. Så träffade vi Emilia också som vara inne i stan och shoppade med sin moder. Hon hade förresten köpt jättefina saker , vi får hoppas på att hon visar dem här i bloggen. För mig blev det bara Cliniques ansiktsrengöring, men den är bra. Jaja nu började vänner, Seee yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0