Emilia- GRATTIS REBECCA !

Ja må hon leva ja må hon leva
ja må hon leva ut i hundrade år ( och så vidare )

GRATTIS PÅ 15 ÅRS DAGEN GUMMAN !



Ja nu har jag kommit hem från Sundsvall , och det har faktist varit roligt . 2 av mina sysslingar var ganska så jämngamla som mig , Alexander var 94 och robin 92, är van vid 4 åringar som springer runt .
Iallafall kom vi dit på fredag och gjorde inget speciellt tog det lugnt.
På lördagen åkte vi och shoppade , jag lyckades få med mig ett par jumpa skor,gråa jeans tights , och lite underkläder.
Sen senare på dagen så åkte vi till mina andra sysslingars landställe , Alla åkte typ båt efter ring , vattenskidor mm. Och dom försökte såklart tvinga i mig att åka vattenskidor , och jag kan säga att det skulle vara något att minnas , jag ser ut som en gammal tant som drar en rulator , haha .. Men jag frös som fan , det är ju norrland liksom :P Så där satt jag på land med ett linne på mig , över det en kofta och över det hade jag en skinn jacka . och sen fick jag 3 handdukar över mig , men ändå frös jag som fan . Det var 10 grader !!
Senare åkte vi hem , men jag kunde inte somna så jag tog först en varm och härlig dusch , och sedan satte jag mig och titta på tv med robin och vi satt och snacka tills kl var halv 3 . Det var kul att snacka lite med honom , för man undrar ju hur det är för dom som bor i lite mindre städer, vad man gör på dagarna eller på kvällarna, om dom festar mycket eller vad man nu gör ? det finns ju inte alltid bussar som går på kvällarna .
Men man sov oftast över på festen , eller så gick man inte på fest , haha så enkelt är det .
Idag så åkte gick jag upp runt halv 12 och senare åkte vi och hälsade på deras mormor en snabbis och gick och köpte en pizza , sedan bar det hem till stockholm . Så nu ska jag snart ut och träffa Hedda om hon någon gång nu ringer ?

kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack så jätte mycket gumman !!!! <333333

2009-08-30 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0