Emilia- Kliar i fingrarna

Ja nu skriver jag igen , jag fick verkligen lust att skriva . Men nu kommer jag bara skriva när jag har lust och tid . Ja dagarna har rullat på som vanligt sen jag sa hejdå sist . Imorgon åker jag till Sundsvall över helgen med mamma och min moster , vi ska hälsa på mina sysslingar som jag aldrig har träffat . det ska väl bli rätt så roligt , dom är ju jämngamla som mig . Så imorgon blir det halvdag för mig ska vara hemma kl 12 .
Idag hade vi bara en lekton så efter det så åkte Hedda och jag hem till Hedda och gjorde lite lunch.
Jag har jätte mycket att göra ikväll, men jag orkar inte ta tag i det .

- Städa rummet
-tvätta
-packa
-duscha
-plugga


Ja där har ni min kväll..

Tänkte lägga in lite bilder från frankrike här på bloggen för er som har missat bilderna på facebook , men jag orkar inte lägga upp alla . Men jag lägger upp lite då och då ..




















































Nu hinner jag inte ladda in fler bilder , jag laddar in fler bilder efter jag kommit hem från sundsvall. Enjoy !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0