Emilia- Barnvakt

Hejhej!
Sitter just nu och är barnvakt åt mina syskon, Och ska vara det resten av den här lördagskvällen.
Idag så var jag Viktoria och Clara inne i stan, först var vi på NK för viktoria skulle köpa en mössa, men den mössan fanns inte kvar där, så Viktoria hamna i Depression. Så vi gick till Skridskobanan i Kungsträdgården och hyrde ett varsit par skridskor. Haha, fyfan vad läskigt det var att åka! Har inte åkt på hur länge som helst! Medans jag och Clara " gled" fram på våra skridskor, så åkte Viktoria lite mer likt som en kråka, ut med armarna och ner med kroppen! Hahaha.
Nu ska jag förgifta mig med lite nikotin på balkongen.
Hör av mig sen när jag lagt mina syskon.

Hahah hittade en bild på våran förra bil som mamma hade krockat med. Det var en lastbil som körde in i den. Lite komiskt med tanke på hur bilen såg ut efter. Men det var ju tur att mamma och mina syskon inte skadade sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0