Emilia- Dan före doppare dan

Imorgon är det Julafton, om jag ska vara ärlig så har jag redan tröttnat på julen. Jag har snackat med lite kompisar om det, man längtar inte lika mycket efter att få presenter när man tex fyller år, just nu vill man bara bli äldre. 14-17 års ålder är bara helt meningslösa åldrar tycker jag. Hormonerna skulle kunna sprängas i vilken minut som helst, och det hjälper ju inte att föräldrarna tjatar mer och mer..
Aja nog om hormoner.
Mamma kommer och hämtar mig om någon timme eller två, vi ska till landet som också ligger här på Ekerö, Där ska jag få alla mina julklappar av mamma och dem. Min lillasyster är magsjuk så vi kunde inte träffa alla mostrar idag. Men vi träffar dem på Fredag istället.
Jag har faktist en liten aning om vad jag kommer få i julklapp av mamma och dem, men jag vill inte skriva det ifall att jag inte får det.

Men nu ska jag göra iordning mig.
God jul allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0