Emilia- Glee

Tjena tjena!
Skön dag för mig idag, jag hade bara kör idag och en jumpa lektion.
Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Det ska bli så himla skönt. Efter skolan ska jag försöka komma in till stan och julshoppa. Men jag får se hur det går med det. Sen måste jag också köpa en ny foundation, det var sjukt längesen jag köpte det.
Jag kommer ihåg "Fjortis perioden", då tog en foundation slut på högst 2 veckor! Helt sjukt!

Tittade på " Mammas pojkar" för en stund sen. Det är ett av mina favorit program. Och den där Naima som är mamma till Bobby är ju hur skön som helst! Men jag skulle inte vara frivillig att ha henne som morsa. Det är en sak som är klar iallafall..

Nu ska jag titta på Glee som mamma spelade in åt mig!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0