Emilia- God morgon!

vaknade för en halvtimme sen, vi hade tydligen våran städare här hemma klockan 7 på morgonen, men jag märkte ingenting, jag sov som en stock!
Vad ska jag göra idag då? Mamma sa igår att Matilda var magsjuk, så om hon nu är bättre så åker jag till kungsholmen idag. Om hon inte mår bättre idag så stannar jag här tills imorgon.
Men jag har inget att göra här, jag kan bara titta på tv och vara inne på datan. Fast ibland så kan faktist det bästa vara att bara ligga inne en hel dag och bara ta det lugnt, och slippa frysa ute i kylan.
Men Hedda åkte ju imorse, och Clara är på Ekerö hos sin mormor och morfar och stackars Viktoria är själv på Kungsholmen. Så jag kanske ska åka in till stan och hålla henne lite sällskap:)

Aja jag hör av mig senare, ska ut och ta en cigg i kylan..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 12:52:15
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Besök sexbloggen som överträffar alla andra – TripleSex. Just nu är det frågestund i bloggen och du kan fråga om allt mellan himmel och jord som har med sex, relationer eller känslor att göra!

Så titta in nu! ^^

2009-12-22 @ 12:55:11
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0