Emilia- Hedda här är jag!

Hahah, ja var har jag varit under alla dessa dagar?
Nej men efter jag hade varit på landet så träffade jag Viktoria och Clara, och så sa jag och Clara Hejdå till Viktoria som skulle åka till Thailand dagen efter.
Sen på kvällen så var jag hemma hos Clara och vi gjorde inte så mycket, sen hade jag ont i huvudet så jag drog hem till mig och tog det lugnt resten av kvällen.
PÅ Lördagen så skulle jag tillbaka till landet och äta kalkon middag, det är någon tradition i våran familj, men gott är det iallafall!
Sen stressade jag mina föräldrar att åka hem till stan igen samma kväll. Så då träffades jag och Clara och sen drog vi hem till mig och spelade wii :) haha, det var roligt!
I söndags så var vi hemma hos mig hela förmiddagen och sen så drog vi och tränade på friskis och svettis efterso att jag hade fått något presentkort där, men det var något strul med det så jag fick träna gratis, vi gick på ett pass som hette gympa puls, det var skit roligt! Det var bra musik och så "dansade" man och gjorde styrketräning. Rekomenderas.
Igår var det Måndag och då åkte jag och Clara in till stan och jag lyckades hitta en tröja på gina tricot och ett par örhängen på h&m. På kvällen så drog vi med Amelia och En tjej som hette Rebecca till medborgarplatsen, där var det chillkrök med lite folk. Det var trevligt, sen drog vi till mc donalds och åt, Amelia var så snäll och bjöd mig på mat, Tack gumman!
Efter det så drog jag hem.
Idag så ska jag träffa Clara och åka in och en sista gång leta efter en snygg nyårsklänning och ta en fika.


Snart är det nyårsafton!
Min nyårsafton är inte riktigt helt bestämd än.
Men vi ska troligtvis först ha en tjejmiddag hemma hos Clara med lite tjejer. Sen ska vi ut och festa!!
Nu måste jag börja göra iordning mig. Pussilipuss!

( Till Hedda, Jag svarar på det du skrev till mig senare, hinner inte idag. Saknar dig massor Hedda, shoppa och sola ihjäl dig!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0