Emilia- Hemmakväll

Tjabba.
Igår var det Julavslutning, och det gick bra, Sen efter det så drog vi och åt på kungshallarna och efter det så åkte vi skridskor i kunsan. Det var så jävla kallt. Så jag och Viktoria ställer oss vid en eld och värmer oss, Då kommer massa italienska tanter fram till oss och ställer sig bredvid oss och vill ta massa kort på oss. Haha gissa om vi skrattade! Men dem var jätte snälla så det var lugnt:)
Sen åkte jag och Clara hem till Clara och slappade i någon timme. Jag lyckades till och med somna ett litet tag.
Efter det så träffades vi alla hemma hos Hedda och gjorde en pizza och tog det lugnt hela kvällen. Det var faktist väldigt skönt.
Idag så vaknade jag runt 11, senare på eftermiddagen så åkte jag in till stan och mötte Hedda och Clara. Dem skulle köpa lite Presenter/julklappar och jag skulle köpa extensions. Så nu har jag långa extenisons igen. Hur skönt som helst.
Imorgon ska jag vara på Ekerö kl 1 och så ska vi ha minijulafton. Då får jag julklappar av farmor,faster m.m För dem ska jag inte träffa på Julafton.
Sen åker jag tillbaka in till stan på kvällen och så ska vi ut och Festa. Eftersom att Hedda åker till Argentina på Tisdag och Viktoria åker till Thailand i veckan. Lyllos dem!
Nu börjar Paradise Hotel XL så jag ska titta på det i någon timme nu.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du är alltid så snygg! Brukar se dig på Essingen när du ska till bussen, när jag ska till mitt extra jobb...Och nej jag spionerar inte!



kram,

2009-12-19 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0