Emilia- i said Brrr..

Ja hörrni vad säger ni om det kalla och tråkiga vädret? Jag är iallafall redan trött på det.
Idag efter skolan så tänkte först jag och Hedda dra och ta en fika inne i stan. Men sen så såg vi på Heddas mobil att det gick en bio kl 3, och när vi såg det så var kl tio i 3. Så vi skyndade oss till Sergel. Vi såg iallafall Trubbel i paradiset. Den var väl sådär, när den väl var rolig så var den skit rolig, men annars så var den rätt så seg.

Imorgon så ska vi har kör övning hela dagen, eftersom att vi typ ska sjunga och så ska det vara någon B pjäs som några ska spela upp för skolan.
Jaja efter skolan så ska jag till Tandisen och fixa min tandställning, Äntligen! Men sen så ska jag dit på Måndag för att få tandställning där nere också. Lite onödigt att dra dit 2 gånger på en vecka. Men jag orkar inte gå runt mycket längre och ha ont.
Snart börjar paradise hotel, det börjar bli grymt spännande nu. Det verkar bli värsta grytan i paradise hotel nu. Kommer Jackie och Andreas ha sex? Blir fan chockade om dem har det!
Aja ni får inte missa det iallafall!


Härlig bild på Hedda!
I sommras på min brygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0