Emilia- Relax

Hola!
Kemiprovet gick väl sådär. Lite bättre än väntat faktist.
Nu är jag iallafall på Ekerö och kan slappna av från allt plugg. Eller jag har en engelska grej att göra, men det tar inte lång tid.
Ikväll är det Arlanda express på tv, jag är nog den ända i hela världen som gillar det programet. Men jag blir så sugen på att åka utomlands, så för att sukta mig själv lite mer så tittar jag på det programet. Sen är det Paradise hotel kl 9.
Helgens planer är inte riktigt planerade än. Men kan dela med mig av det lilla jag har planerat än så länge.

Fredag- hmm.. Kanske ska släpa mig in till stan och köpa lite julklappar, innan det är 1000 pers i varje affär. Sen på Kvällen vet vi inte rikigt än. Men det siktar mot en fest.
Lördag- Sova ut! på dagen vet jag inte. Men på kvällen så ska jag vara barnvakt åt mina syskon. Så då tjänar jag en slant.
Söndag- Inget planerat.

Åh vad jag känner för att gå och lägga i en timme och sova.. Japp så blir det!
Nu ska jag ha en skön sovstund. Så Godnatt!


Me and Clara, i Fredags.

Kommentarer
Postat av: Clara!

det var i fredags hunny!

2009-12-02 @ 22:29:19
Postat av: Emilia

Haha juste !

2009-12-03 @ 08:07:22
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Gustaf "storebror" Eriksson

Fyfan hedda du kan inte låta dina snygga polare kröka i mitt hem, vad ska bossi säga?

By the way så sitter jag på terrassen på grand och zippar på en cosmopolitan, ska vider till hells sen mingla med gordon sen ska jag till companiet med david frick. ¨nån som ska med ring 0734010799 ! har även buissnes lunch imorn på anglais !! / älakar er !

2009-12-06 @ 01:14:02
Postat av: s

Jag har hört att den blonda fittan med bruten arm som går snett vill bråka. 0702600961 , ring mig om ni vill bråka.

2009-12-06 @ 01:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0