Emilia- Skitsnack

Alla gör vi misstag. Ingen är perfekt, och ingen bör vara det.
Jag har olika syner på alla människor, allt är inte positivt.
Det som kallas skitsnack är allt det negativa som den personen bär på.
Och till alla dem som säger att de ska sluta snacka skit om andra, det är bara ren Bullshit!
Jag har själv sagt så 1000 tals gånger, men efter en vecka så behöver man ändå lätta hjärtat.
Jag mår dåligt om inte jag kan prata högt med mina vänner om det jag känner.
En sak har man lärt sig efter alla år, Tjejer kommer ALDRIG sluta snacka skit! Så få in de orden i din hjärna, Ingen kommer någonsin att sluta snacka skit.. Det är en del av vardagen.
Jag kan själv medge att det kan vara så sjukt skönt att prata ut. Men en del gör det ju så osmidigt, vissa bör tänka efter mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0