Emilia- Söndag

Hejhej!
Ingen söndagsångest idag.
Jag har kanske inte berättat för er i bloggen om vad som hände igår.
Jag sitter här hemma och tråkar. Så ringer Tinna mig och frågar om hon kan komma hit. Och jag sa då javisst! Så hon kommer hit ett tag och vi sitter och tittar på tv.
Precis när jag ska öppna chipspåsen så knackar det på min ruta, och jag blev LIVRÄDD! Så jag slänger mig under soffan. Och svettas som fan!
Tinna går då och drar upp parsienerna och säger att det är en gubbe utanför med vitt hår! Och ni kan ju gissa att jag får ännu mer panik då!
Till och med min Lillebrorsa sprang upp och undrade vad som hände, medans jag låg under soffan. Så jag tänkte precis ringa mamma, hahah! Men då tar Tinna ifrån mig hemtelefonen. Ja då börjar jag faktist fatta att det kanske inte var en mördare utanför mitt fönster..
Men då var det Clara och Viktoria. Dem jävlarna! Det värsta var att Tinna visste om allt hela tiden. Först hade dem tänkt skrämma mig alla 3 tillsammans. Men det var en jävla tur att dem inte gjorde det. Då hade jag börjat bölat!

Aja, så dem sov här sen. Viktoria provade Claras bruna löshår, och det var hur fint som helst. Så Viktoria ska färga sitt hår brunt om en vecka eller två. Och kanske skaffa extensions till. Men hon ska nog bara ha extensions på fester och så.
Men här får ni ett bevis på hur fint det var på henne.



Ikväll är det Paradie Hotel, Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0