Hedda- vilken extremt skön dag

jag har nog faktiskt haft en av de skönaste dagarna på länge. Dagen började med att jag gick ner och åt en stor frukost, la mig sedan vid poolen ett tag.  Gick sedan på en massage som varhelt underbar, antagligen den skönaste massagen jag nånsin fått. Efter massagen beställde jag ut lunch till poolen och sen har jag bara legat i en solstol och läst,helt galet skönt. Tyvärr så brände jag mig lite :P heheh eller inte så lite kanske :P
Försökte ta en bild men tyvärr så förstår jag mig inte på gustavs dator, jag har inte med min så det blir inga bilder, tyvärr hahah annars hade i fått er ett rejält garv :P

Men nu ska jag hoppa in i duschen och om ett tag ska vi dra iväg och äta midag :)

Pusssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0