Emilia- Igår

hej på er !
Jag har skit svårt att skriva på datorn för jag har lösnaglar på mig . " Vill man vara fin måste man lida pin " . Det stämmer fan . Iallafall jag ska berätta om gårdagen . Först åkte jag och träffade Clara och sen kom Rebecca så vi gjorde iordning oss lite för att vi skulle in till stan och fixa lite grejer , men rebecca hann inte följa med så det blev bara jag och Clara . Sen åkte vi hem till Amelia och sminkade av oss och började fixa oss för Infinity . Så runt 8 åkte vi hemifrån och då drog vi Först hem till Amelias pappa för hon skulle hämta en tröja . Sen åkte vi vidare till Mc donalds och jag och Clara köpte en varsin hamburgare. Ja sen kom vi till solnahallarna och det var väl inte direkt så mycket folk , men sen började det komma fler och fler , men eftersom att det var så himla stor lokal så såg det inte ut att vara så mycket folk , men det var det . Så vi dansade tillslut blev vi helt trötta i hela kroppen . Det var lite läskigt , för det var massa killar som typ ställde sig runt oss och typ tryckte in oss och försökte ta våra mobiler , så det gällde verkligen att hålla hårt i mobilen som låg i fickan , och det var inte min mobil som låg i min ficka utan Claras , så om någon hade snott den hade jag fått enormt med skuldkänslor . Vi fick skjuts av Claras mamma som kom och hämtade oss runt 1 , då vi verkligen var helt slut . Så hon skjutsade oss hem till Amelia där jag sov över .
Ja det var en lång och rolig kväll iallafall . Ikväll skulle Rebecca , Hedda och Clara till Lidingö , Jag har sprall i benen så det skulle faktist vara kul att dra ut , men en kväll kan jag nog stå ut med att vara hemma..
Ikväll är det Bridget Jones på Tvn så den ska jag nog se på senare . Hör av mig imorgon innan jag drar till Kungsholmen . Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0