Emilia- Infinity

Imorgon är det Infinity i Solnahallarna , jag ska gå med Amelia och Clara , det ska bli super kul . Men jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig (?) Har funderat på om jag ska ha jeans elller tubjkol , Jag tar nog jeans , något linne och en jätte tunn kofta över .
Efter så ska vi antagligen sova över hos någon :) Om ni undrar så börjar det 21.00 , dom börjar släppa in 20.30 sen slutar det runt 02.00 . Vi stannar nog inte så länge . Och åldersgränsen är från 15 till 19 år . Så nu vet ni .

Är på ekerö nu , ska bli jätte skönt att vara hemma ikväll , är jätte trött ! Jag längtar tills vi ska göra om våran blogg . Det är ändå ingen ide att göra det nu för jag bloggar inte alls ofta och ingen av oss orkar lägga in bilder . Skriver ett snabbt inlägg lite senare . puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0