Emilia- Lördag

Då var det Lördag igen . Min Lördag är lugn , för jag är på ekerö . Men jag känner mig jätte sprallig i hela kroppen . Aja nu sitter jag och tittar runt lite på andra bloggar , inte så kul "/ 
Igår kväll så drog vi ut runt halv åtta och då drog vi till Mc donalds och åt middag . Sen skulle vi träffa Claras kompisar  men det blev lite ändrade planer , så vi åkte oh träffade Amelia och Jessica som var på någon fest . Det var någon Dj som spelade bra låtar . men vi hann bara vara där i en halvtimme . Men det var kul den halvtimmen . Sen drog vi hem till Rebecca och sov där . Det var jätte kul . Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska snacka med Rebecca i telefonen :) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0