Hedda- Ååååh jag vill ha sommar nu nu nu

Faan vad jag längtar till sommaren. Jag orkar inte med det här gråa vädret längre.  Jag vill ha på mig shorts och inte jävla täckjacka.
Jaja jag har iallafall börjat planera min sommar för det gör längtan lite lättare. Jag och the girls ska antagligen till frankrike till Rebeccas farmor. Och ensamma  till hennes landställe i skärgården. Sen blir det väl nåt med The family också.
 Åååh det kommer bli så roligt. Jag känner på mig att det här kommer bli den roligaste sommaren någonsin.
Jag har redan börjat kolla på sommarkläder och det kommer verkligen finnas hur mycket fint som helst i sommar.
Gina tricot har ett bra år i år. Det går ju lite upp och ner men i år tycker jag att dem gör riktigt bra kollektioner. Samma sak med H&M.
Bikbok däremot känns inte så roliga i år, men det kanske kommer när sommaren börjar närma sig. Fast jag har alltid tyckt att de har varit bättre på höstkläder.

Haha det här fick bli ett sommar inlägg men det kan ju behövas ibland


Haha lite blek där, men visst ser det härligt ut? Vill dit NU!

Kommentarer
Postat av: Elin

skojaru?! jag vill ha hela bik boks kollektion! ;)

H&M tycker jag är lite tråkiga just nu..

2009-02-15 @ 20:51:20
URL: http://elinneas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du är tråkigt elin

2009-02-16 @ 18:56:10
Postat av: Jessica

Jag vill tillbaka till när vi tog den där bilden, det var så mysigt!

2009-02-16 @ 19:13:28
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: hedda

Jaaa jag vill också tillbaks,

Jag tycker att H&M gör väldigt fina skor just nu:)

2009-02-17 @ 19:52:50
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0