Hedda- det blev varken träning eller shopping

Tjee, kom hem för ett tag sen. Jag , Vikku och Rebecca åkte ju in till stan. Tyvärr hade mamma inga kontanter på sig så det blev inga spetstights för mig idag, yeye det får bli en annan dag. Vi var iallafall inne i stan i några timmar. Sen skulle ju jag iväg och träna, Rebecca kunde tyvärr inte. Men när jag kom dit så var det var det bara spinning och det orkar jag inte. Så jag åkte hem :( jag var faktiskt för en gång skull väldigt sugen på att träna.
Nu är jag hemma iallafall och ska snart äta middagen. Efter middan ska jag ut och träffa Emilia. Och Just det, Emilia som är världens snällaste människa, ska bjuda mig på bio på tisdag:) Ingen av oss har ju sett Twilight och hon fick 2 biobiljetter i födelsedagspresent så den ska vi se på tisdag:) mysigt va?
yeye nu ska jag kolla tågbiljetter till orsa:) ha det bar, pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0