Hedda- har pluggat

Tjee nu har jag pluggat ett tag men det är så jävla tråkigt. Vad faan kommer jag ha för nytta av biologi när jag är vuxen? yeye det är väl bara att kämpa vidare.
Imorgon har jag sovmorgon för vi har ingen SO så vi börjar kvart över 9. Efter skolan ska jag träna ock kanske träffa mamma på stan, men jag får se. Vi ändrade dag för bion så vi går på onsdag istället för Emilia ska hem till sin pappa imorgon.

Och Emilia kommer tyvärr inte kunna gå in på datorn hos sin mamma för än i april för dem får internet i den nya lägenheten då, men när hon är hos sin pappa så bombar hon bloggen med inlägg:)
Nu ska jag försöka plugga lite till och sen sova , så gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0