Hedda- Hemma igen, ska städa

Tja nu  har jag precis kommit hem. Kvällen igår blev helt okej. Haha efter att alla har fått i sig lite vin så blir dem ju ganska roliga. Vi gick hem ganska tidigt eller typ runt 1 för jag var så jävla trött. memn när vi kom till hotellet blev jag pigg igen haha udda.
Imorse gick vi upp typ hlav 9 och sen gick vi och åt en stor frukost.
Nu ska jag städa här hemma. Gör ju det varannan vecka för att tjäna pengar.
Jag tänkte träna senare idag också men jag får se. Imorgon eftermiddag åker jag ner till dalarna till min Mormor. Vi kommer inte vara hemma hos henne utan på hennes typ "landställe" haha som ligger typ en halv timme från hennes riktiga hus. Jaja iallafall så kommer jag tyvärr inte ha internet från Måndag till Fredag. Men Emilia kanske uppdaterar lite.
Jag ska iallafall fortsätta kämpa med Snowboardåkningen där. Jag har ju bestämt mig för att lära mig.

Jaja pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0