Hedda- hemma igen

Heej nu är jag hemma igen efter en dag på stan. Vi började dagen på Room för mamma ville köpa tallrikar eller nåt och sen åt vi lunch där också.
Sen gick vi till västermalmsgallerian och köpte lite grejer jag köpte masssor med underkläder och en tröja(ska lämnas tillbaka) nne på H&M.
Sen kom jag på att jag behövde såna där enkla tubkjolar från Gina så vi åkte in till stan. Tyvärr var dem slut men det kommer in nya i veckan så jag köper dem då. Jag köpte en tunika där( även den ska lämnas tillbaka).
Jag såg också att American apperal har öppnat på kungsgatan nu. Vi gick in och kollade lite snabbt och det verkade bra. Mest basgrejer dock. Men det behövs ju också.

Yey ska kolla rnt på lite andra bloggar nu, pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0