Hedda- "I taket lyser stjärnorna" igen

Tje:) Nu har jag precis duschat och sitter och lyssnar på musik.
Idag var jag såklart i skolan men onsdagar är ju en enkel dag så det gick fort.  Enkla lektioner och så. Haha och så hade jag , emilia och Jojje lite slagsmål i korridoren. Timur kom in där mitt i allting också. Och Jojje bara så du vet har jag ett stort blåmärke på mitt ben nu, haha. Sen åkte jag, Emilia och Rebecca in till stan och satte oss på cafet i åhlens city. Sen kom Clara också. Runt 6 gick vi på bio och då kom Vikku också som hade varit hos frisören.
Vi såg "I taket lyser stjärnorna" och den var exakt lika bra den här gången och jag fick kämpa för att hålla tillbaks tårarna. Haha jag lyckades inte helt men nästan.
Jag kom hem runt 9 och åt då middag.
Yeye nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar, så pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0