Hedda- Looking at the OC

Tjeee jag och Tinna har  lagt upp min fatboy på sängen sån nu sitter vi jättehörgt upp :) haha roligt va? Vi sitter och ser på The oc. Jag kommer alltid älska den serien.
Igår så var det en väldigt skön dag. Efter skolan åkte jag och Emilia in till stan och shoppade. Det blev en kjol och 2 tröjor för  mig. Emilia visar nog vad hon har köpt ikväll för hon är hos sin pappa. Jag hittade också en jättefin skinnjacka som jag ska köpa ida.
 Mamma är inte hemma men hon la in pengar på kortet men jag får inte börja använda den förrän hon har sett den. Den är lite dyr så jag får hoppas hon tycker den är värd det.
Om ett tag ska vi åka och träffa Vikku och kanske Rebecca och sedan åka vidare in mot stan.
Vi har inga planer för ikväll än, men jag vill verkligen inte vara hemma. Jag ska på en jävla 50-årsfest imorgon så den här kvällen måste bli skön.

Ha en bra dag, pussssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0