Hedda- Otursdagen

Tjeeeee är det bara jag som verkligen har märkt av att det är fredag den 13 idag.
Dagen började med att jag försov mig så jag fick sticka till skolan utan smink  och det är kanske inte så hemskt men iallafall.
Sen på lunchen så har clara tidigare på lunchen ställt en tallrik med sylt på en stol och just den solen lyckas jag sätta mig på. Som tur var hade jag med mig ett par mjukisbyxor som jag kunde byta om till. Så idag var det första gången som jag hade mjukisbyxor i skolan och jag hatade det.
Jag råkade också säga lite saker i matsalen som fel personer hörde.
Jaja sen gick jag ner till uppehållet och berättade om min hemska dag för  de som jobbar där toch de yckte det var så roligt så jag fick Godis:) Så något positivt hände ju iallafall.

Efter skolan åkte jag och tränade och sen åkte jag och träffade Rebecca och Emilia och nu kom jag precis hem:)
VI har inte bestämt vad vi ska göra ikväll men jag funderar på att ha en hemakväll, det skulle vara ganska skönt.

Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0