Emilia- Ekerö

God kväll :)
Är på Ekerö just nu , jag brukar vara här på Tisdagar också . Idag har det inte hänt så mycket bara skola . Haha jag och Rebecca gick och köpte chips och dipp på rasten , så vi satte oss i våran korridor och åt . Alla stirrade jätte mycket.. kanske inte så konstigt när vi åt dipp i skolan.
Efter skolan så var jag med Viktoria och Hedda ett litet tag , vi gick hem till Viktoria och åt jätte mycket ostbågar,choklad och drack Cola . Det känns som att jag har ätit onyttigt ör ett helt år . Alla säger att dom blir onyttiga när dom är med mig (?) förstår inte vad dom har fått det ifrån .. haha .
Alla tycker det verkar jätte långt till Ekerö från Essingen , men från skolan kanske det tar 45 minuter från dörr till dörr . Och jag trivs faktist väldigt bra på Ekerö.

Juste Hedda skulle snacka om Orsa med hennes Mamma och Pappa ikväll, måste ringa och höra hur det gick .
och jag kommer typ vara ledig i en månad om man räknar med prao.
V. 12 - Orsa
V.-13-Prao
V. 14-prao
V. 15- Påsklov

För mig är det att vara ledig från skolan när vi har Prao . kan ni fatta att det är en hel månad jag kommer vara borta från skolan och det är inte ens lov , förrutom Påsklovet !
Ska gå och duscha och sen sätta på en film . Hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0