Emilia- förlåt

Ja förlåt för dålig uppdatering , men som jag har har sagt så har vi inget internet hemma hos mamma , och jag vet inte när vi kommer få det (?)
Idag så hade vi halvdag , så då drog jag , Hedda, Rebecca , Clara och Viktoria hem till mig och jag visade lägenheten . Och det är någon som har frågat om jag kan lägga in lite bilder på lägenheten , men jag vil lägga in bilder när allt är klart , men sen hittade jag lite bilder som Rebecca tagit idag , och ja då ser ni ju lite i bakgrunden hur det ser ut . men jag lovar att det ska komma bättre bilder på hur det ser ut senare :)


Köket

Hedda äter sin jävla apelsin :P

Haha , Clara ser väldigt koncentrerad ut .

haha , jag med  !

Vi sitter på golvet och spanar in byggarbetarna utanför !
Vi har inte fått in alla möbler än som ni kanske ser .

Imorgon så ska vi ha någon hälsodag i skolan , kan ju vara rätt så skönt med tanke på att jag börjar känna mig lite sjuk , när jag hade ätit middag så skulle jag läsa en engelska bok som vi har i läxa . När jag är klar med den så somnar jag direkt . men blir störd av att mina lillasyster frågar om hon får göra massage på mig , och det tackar jag inte nej till . Så efter det jag gick upp och tog ett glas te och en apelsin , det gjorde så att jag mådde bättre .
Sen imorgon efter skolan så ska dom andra in till stan och köpa present till mig , så jag får inte följa med :( Vad ska jag göra då ? Jag kommer typ smyga efter dom  eller nått, jag tänker fan heller åka hem och ha tråkigt !
jag har precis försökt övertala pappa att jag ska få åka til Frankrike i sommar där Rebeccas farmor har något hotell , jag vill jätte gärna åka dit .
Förlåt att det blev så långt inlägg , men jag skriver inte så ofta längre .
Ska dra och snacka om Orsa med pappa och Jennie nu . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0