Emilia- Frisören

hejhej . Jag mår faktist rätt så bra för att det är Fredag imorgon . Det ska bli riktigt skönt med helg . så här ser min helg ut .

Fredag : Vara på Kungsholmen . På kvällen ska vi kanske vara några tjejer hemma hos viktoria :)
Lördag : Åka till Ekerö och bara ta det lugnt hela dagen , precis vad jag behöver .
Söndag: Åka tillbaka till Kungsholmen . för vi ska flytta då , från en 3a till en 6a , ÄNTLIGEN !

Idag följde jag och Hedda med Clara till frisören för hon skulle klippa och färga håret , men sen ville Hedda också slinga håret för det var så sjukt billigt . Båda blev jätte fina efteråt :) Hedda visar nog bilder senare . Men här kommer lite bilder som jag tog medans dom hade färgen i håret .


Clara med fina mössan på huvudet .

Hedda med färg i håret :)

Clara :)

Ska gå och lägga mig i soffan och titta på någon film som går på tv.
( Imorgon svarar vi på alla frågor så nu är det sista chansen ni får fråga oss vad ni vill , Passa på )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0