Emilia- Klart

Så nu har jag strykt klart ,ska snart tömma diskmaskinen också .. 
Jag tror inte det finns någon som kan längta lika mycket till sommaren som jag gör just nu , jag har ju sommarplaner redan :)
Men snart är det iallafall vår , om ungefär 3 månader , jippie !
Imorgon börjar jag 09.35 och första lektionen är syslöjd . så då måste jag fortsätta jobba på min tubklänning eller vad man säger . om den blir bra så kan jag lova att den kommer användas mycket i sommar på stranden t.ex .
Nej nu ska jag krypa ner i soffan med ett glas te och se om det är något bra på tv . jag ska försöka skriva ett inlägg imorgon innan jag drar iväg till skolan . men inga bilder blir det , det går ju inte att lägga in bilder på den här datorn .
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0