Emilia- Money money money ,

Jag behöver pengar ! varje krona skulle göra mycket för mig just nu . Jag har räknat lite hur mycket spengar jag har ,
80 kr på mitt sparkonto
100 kr får jag imorgon när jag hämtar mina syskon
50 kr av clara 
=230 kr
Och så räknar jag med att tjäna 100 kr till den här veckan , sen i helgen så räknar jag tjäna 200 kr hos pappa
=530 kr
Plus att jag måste ha pengar till buss eller tågresa till Vetlanda . PANIK ! åhh jag hatar att inte ha några pengar .

Idag efter skolan var jag med Hedda och Clara inne i stan och tittade lite på kläder . Sen åkte jag hem , och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv :(
Förresten jag fyller år om ca 2 veckor :) Det fick mig genast på lite bättre humör . men den här gången längtar jag inte så mycket efter presenter , jag längtar faktist mer till att bli 15 år. Okej jag kanske överdriver lite , presenter betyder mycket för mig . höhö.
Mamma och Fredrik har typ köpt en present till mig i London och den ligger framme och inslagen här hemma .


Vad kan det vara !?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte önska dig extension eller tågresa i födelsdagspresent då? ;) <3

2009-01-13 @ 20:34:46
URL: http://elinneas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har önskat mig pengar till Extensions, men tågresa sparar jag till själv :) <3

2009-01-13 @ 21:25:16
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0