Emilia- pizza kväll

god kväll :)
Då var det Lördag igen , och det betyder söndags ångest imorgon , Men min söndag ska ägnas åt pluggande . Det känns som att det ska hända något speciellt den här veckan , kan bara inte komma på vad (?)
Igår kväll var den mysigaste kvällen jag haft på länge , Det var jag , Hedda , Viktoria , Rebecca och Clara . det var jätte mysigt . vi hoppa runt och dansade och satt och sjöng jätte högt ut ur fönstret . men senare kom grannen och klagade på oss, hon sa att hon inte ens hörde tvn för att vi hade alldeles för hög musik . haha . men efter det så lugnade vi ner oss några hekto och började snacka om saker som vi inte vågat berätta för någon annan innan för att det var så pinsamt . Men när man väl började berätta om vad man gjort för pinsamt så insåg jag att jag inte var den ända som var " Onormal " alla har sina små historier .
Sen kom jag hem runt 12 , men jag kunde inte somna för jag hade ont i huvudet och det kändes som att jag skulle spy, men jag försökte ignorera det så att jag kunde somna , några minuter senare sov jag . Men idag vaknade jag runt 9 :O

Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem med pizza , yummi ! hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0