Emilia- Sista lektionen sen är det helg !

tjena gott folk . Har Svenska i Datasalen nu , jag älskar datasalen :) Läraren sa att jag fick skriva i bloggen om jag inte skrev något snuskigt (?) haha..
jaja ikväll så ska jag , Hedda , Viktoria , Clara och rebecca vara hemma hos Hedda och ha det mys . Alla ska sova över förrutom jag . Ni fattar inte hur mycket jag skrek på dom igår , jag fick inte sova över för att det inte var några föräldrar hemma , dom litar verkligen inte på mig . dom tror att det ska bli värsta festen . Men det ska bara vara vi tjejer . Hoppas ni läser det här Mamma och Pappa . höhö. Men nu efter skolan så vet vi inte riktigt vad vi ska göra , någonting hittar vi på . jag tror vi ska börja flytta in i det nya huset idag . så jag vet inte om jag kommer sova där , mamma sa att dom skulle bära in min säng där , i värsta fall får jag sova på golvet . Nu ska jag börja avsluta , vi som är klara får typ sluta . hörs ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0