Emilia- Söndag kväll

Ja då är det snart en ny vecka , men jag har inget emot att gå till skolan imorgon ,den här veckan kommer nog vara rolig . jag skriver igen vad som händer för er som missade .
Måndag - Skola , Ta hem några tejer till nya lägenheten
TIsdag- Skola , jag har hört att vi kommer ha halvdag igen , rikitgt skönt.
Onsdag- Skola.
Torsdag- jag fyller 15 år !
Fredag- skola-jag och några tjejer drar till ekerö och sover där . om jag har pengar så kanske jag ska köpa nya extensions.
Lördag- Kommer hem till kungsholmen .
Söndag- Ingen aning.

Ja kanske inte den mest ovanliga veckan , men jag känner på mig att den kommer gå snabbare än vanligt .


Ursäkta för min f.d dåliga kamera . men det är jag , Michaela och timur tror jag . 
när jag ändå nämner Michaela så ska jag försöka ringa och se hur det är med henne , jag har inte snackat med henne på mer än en vecka . KATASTROF ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0