Emilia- tjejkväll

hejhej :)
VI sitter hemma hos Lotta , hon har tjejkväll för att hon fyller 15 år idag , GRATTIS LOTTA :)
Idag så åkte jag in till stan och träffade Vikku och Hedda , det var jätte mysigt ! sen åkte vi hem till vikku och dom satte på sig lösnaglar som dom hade köpt inne i stan . sen åkte i hemma till lotta där , Josefine, Subani, Louise var . vi åt pommes och kött med sås , very good ! Nu sitter vi i lottas rum och snackar . Imorgon ska jag åka skidormed Clara och hennes familj i vässjöbacken :) Vi ska åka snowboard , jag har bara åkt i tre dagar medans Clara har åkt mycket längre än mig, så hon kommer typ få lära mig , höhö .. Men det ska iallafall bli mysigt .
Nu ska jag snacka vidare med dom andra tjejerna , innan vi ska åka hem , haha och vi ska åka taxi hem till Hedda från 
Lotta , haha det är inte så långt hem , whatever ..



Bild på skidbacken som vi ska till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0