Hedda- Bloggen krånglade igår

Helllu, ja bloggen krånglade igår så jag skrev aldrig. Men först var ju jag och Vikku på Nk rean där jag köpte ett Kanebo puder och så kollade vi på lite kläder och sådär. Sen åt vi lunch där och sen drog vi till hammarbybacken där vi träffade Clara, Emilia och Rebecka. Hahah ni skulle ha sett oss när vi åkte Snowboard. jag har nog aldrig skämt ut mig så mycket på  en dag. Yeye det är bara att fortsätta träna.
Runt 6 så åkte vi hem till Clara och åt middag och gjorde oss iordning, innan vi skulle träffa lite folk.
Idag vaknade jag runt halv 11och nu har jag precis ätit frukost och sitter och kollar på en film. Idag ska jag vara med Tinna och jag tror vi åker in till stan, jag vill det iallafall. Yeye nu ska jag gå och duscha men ha en bra sista dag på lovet, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0