Hedda- Dagen

Tjeee snart är det fredag igen:)  Det är väl inte bara jag som längtar ihjäl mig efter helgen eller ännu bättre sommarlovet.
yeye som ni vet fyller Emilia år idag:)(glöm inte att gratta) så hon har blivit äggad och hela skiten, haha roligt va?
Annars har dagen varit som vanligt, fast efter skolan åkte jag, Clara och rebecca och kpte de sista presenterna till Emilia. Dem ska hon få imorgon kväll:) Jag tror att hon kommer bli jätteglad eller jag hoppas det iallafall.
Nu ska jag plugga först SO och sen Musik. Har ju SO prov och musikredovisning imorgon. Så ikväll är plugg det ända som gäller.
Hoppas ni får en roligare kväll än vad jag kommer få, pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0