Hedda- dagens outfit

Ikväll har det varit em riktigt slappiskväll, vart inne på datorn och kollat på tv hela kvällen. Jag har inte pluggat ett jävla skit. men det är viktigt att vara ledigt från pluggandet ibland. Imorgon har vi halv dag igen så efter skolan ska jag, Rebecca och kanske Lotta på yoga. Härligt va?:) har faktiskt aldrig provat förut så jag får väl se vad jag tycker. Men vi har bestämt att vi ska prova alla olika träningar på Friskis, hehe.

yeye här kommer en dagens outfit
Lite udda bild, typ nerifrån på nåt sätt men men


Tröja från Gina Tricot
Kjol från Gina tricot
Strumpbycor från ?

Nu ska jag ta en kvällsfika med mamma och Gustav , så vi ses imorgon, Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0