Hedda- har haft slappisdag med Vikku

Tjululu, jag och Vikku sitter här och läser lite bloggar efter att ha ätit godis och sett på OC och innan det såg vi en film.
Igår sv ju både Emilia och Vikku hos mig och det blev ju ganska sent. Vi somnade runt halv 6 och sen skulle Emilia gå upp 9 och då vaknade jag också  och sen vet jag inte om jag somnade om eller inte men jag tror faktiskt inte det. Runt 11 fick jag iallafall liv i Vikku .
Just det vet någon nåt roligt som händer ikväll, jag orkar inte sitta hemma hela kvällen, lovet är ju snart slut så man ska ju passa på att vara ute.
Igår pratade jag med Michaela också och vi ska antagligen till Vetlanda vecka 4, vi är jag, Emilia och Clara. Emilia och Clara vill åka buss men jag vill åka tåg men tyvärr är det två mot en så dem vinner.
Som ni kanske har märkt har jag fortfarande inte lagt in bilder från Indien men det kommer jag lovar.
Nej nu orkar jag inte skriva mer men glöm inte att skriva frågor till vår frågestund:)
Ha en bra kväll, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0