Hedda- helg igen

Hejjjsan, jag ligger här i soffan med ett täcke över mig . Jag kom hem runt 11 efter att ha vart ute lite. Det var skitkallt så alla åkte hem. Yeye ja är ensam hemma men padre kommer hem om typ en kvart men det gör inte så mycket , jag tycker det är ganska skönt att vara hemma själv.
Imorgon tror jag att jag och Emilia ska in till stan och shoppa. Jag är trött på mina kläder så nån ny kofta kanske det blir iallafall. Jag tänkte boka Slingning då också, måste bara övertala madre först.
Det är iallafall jävligt skönt med helg, har gått 2 dagar i skolan och är redan trött på det.
Oj vad trött jag blev helt plötsligt och det känns väldigt lockande att bara somna här i soffan nu, faan varför inte?:)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0