Hedda- Jättemysig kväll

Hej nu tänkte jag nästan snart gå och lägga mig. Idag var jag ju i skolan och dagen gick fort och efter skolan åkte jag Emilia och Viktoria och fixde prao platser. Sen åkte jag och träffade mamma och Gustav inne i stan.  Vi shoppade lite, jag köpte lite grejer på gina men ni får se imorgon och sen åt vi middag.  Efter det drog jag vidare hem till Vikku där Emilia, Clara och Rebecca var. Vi hade sen en jättemysig kväll, det här måste vi verkligen göra oftare tjejer.  Hehe vi dansade lite  men då kom grannarnea och klagade på musiken och sen blev vi lite trötta så då satt vi och pratade om allt pinsamt vi gjort i våra liv och allmänt om livet.
Sen kom jag och Emilia till Essingen runt 12 så då kom mamma och mötte oss och så gick vi med Emilia hem, ingen av oss vågar gå ensamma:P
Nej nu ska jag gå och se lite på tv och sen krypa ner i sängen, God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0