Hedda- Kom hem för 10 min sen

Tjee nu har jag precis kommit hem. Jag skulle egentligen gått upp till padre nu men jag orkar verkligen inte så jag sover här hos mamma istället. Barnen jag är barnvakt åt bor ovanför mamma. Barnen somnade vid halv 9 så sen dess har jag druckit Cola light och kollat på film.
Yeye annars idag har jag köpt friskis kort och sen drog jag och Clara med Emilia och hämtade hennes småsyskon och sen åt jag där.
Imorgon har vi halv studiedag så jag tänkte hinna med att både träna och köpa extensions men vi får se hur det går.
Jag tänkte börja göra mig iordning för sängen nu eftersom vi börjar 8.15 imorgon och jag tänkte försöka vara i tid.
 Så God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0