Hedda- Livet förändras

Heej, orkar inte berätta om min dag. Lite kort  bara, avslappningsdag i skolan, efter skolan köpa present till Emilia och tröja till mig. Sen middag och snart plugg.

Men jag kom och tänka på en sak när jag kollade på gamla bilder som Nea hade lagt in på deras blogg. Och faan vad livet förändras. Visst det är ju kul men ibland saknar jag allt hur det var då. Det var så annorlunda, både bra och dåligt. Men jag undrar om mitt liv kommer förändras lika mycket under år 2009 som det har gjort under 2008.
Jag skulle bara för ett litet tag få komma tillbaks till typ 6an. Bara för en dag.

Klicka f�r att st�nga bilden
Det här är en av dem bilder som ger mig mest minnen,
 kommer ihåg den dagen som att det var igår.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det där kommer jag aldrig glömma, den dagen är som sagt oförglömlig!

2009-01-28 @ 23:08:34
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: Alexander

jag kommer också ihåg :)

2009-01-31 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0