Hedda- min dag

Ye min dag har varit ganska skön. Halv dag i skolan, haha fast det var inte så skönt efter skolan när jag, Emilia och Rebecca skulle åka hem till Rebecca men precis utanför dörren kommer hon på att hon inte ha några nycklar. Men Clara var på väg så vi satt i trappen och väntade på henne och tänkte att vi kunde gå hem till henne istället. Men inte heller hon hade nycklar visade det sig när hon kom. Haha men sen åkte vi till Essingen , först till konsum och köpte lunch och sen till Emilias nya lägenhet. och så kom Vikku dit också. Lägenheten  var verkligen hur fin som helst. Jag har ju sett den förut men allt var inte helt klart då.
Yeye så vi var hemma hos henne och hade det mysigt och längtade till sommaren hela eftermiddagen. Sen åkte jag med Vikku hem och pluggade Franska revolutionen. Haha fast det blev inte så mycket plugg.
Nu har jag precis städat min garderob, duktigt va? :) ye jag tycker det är så skönt när man har gjort det och allt är upphängt på galgar och grejer(oftast liggar alla kläder bara i en knöl på golvet och i garderoben) så det känns skönt att ha det gjort.
Nu ska jag gå och se om det är något bra på TV, pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0